torsdag 2. desember 2010

Førjulspynt

Julen er nok min favoritt høytid med alt som hører med og det er nok aller best med førjulstiden og advent da man kan pynte litt og litt og gjøre det koselig =) 
I fjor var det nok ikke mye pynt her hos oss ettersom vi nettopp hadde flyttet inn og vært på en 14 dagers tur til Egypt, så det var egentlig bare stress med jul i fjor. 
I år derimot er pipa en helt annen... Jeg har god tid, var ferig med "må gjøre" til tidlig i november og nå er det bare kos fremover... 

Jeg lager ny pynt, har brukt en del Misteltein kvister å pynte med for det har vi masse av ute i hagen og får hele tiden masse inspirasjon fra andre blogger her i blogglandia =)) 







Har lyst til å få tatt et skumringsbilde også av inngangspartiet, slik at lysene på treet kommer bedre frem (tre og tre... det er jo bare en thuja i potte)
Og så gleder jeg meg til å få ny trapp og veranda bortover hele veggen til sommeren......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar